2. září 2014

Socializace a hlídání štěňátek AUO

V chovatelské stanici australských ovčáků (a yorkšírských terierů) Galibar's Monchichi mé kamarádky se narodil druhý vrh malých chlupáčů. Některá štěňátka jsou ještě k mání a než najdou nové domovy, je třeba je řádně socializovat. Tak jsem s jejich chovatelkou vyrazila do psí školy Karlík na hodinu pro štěňátka, aby si malincí zvykali na nové zvuky, povrchy, pachy, atd. Dostala jsem na starosti pejska se jménem Barrenjoey (který je mimochodem stále na prodej) a byl moc šikovný!
Pár dní na to jsem si půjčila na socializační procházku holčičku Bondi Bay, aby se s Rozárkou pořádně proběhla a viděla nový kus světa :-). Byla taky senzační, hrozně snaživá a kontaktní.
To všechno mi připomnělo podzim před dvěma lety, kdy jsem si na pořádnou socializaci v Praze půjčovala štěňátko z prvního vrhu této CHS, a to fenku Tumbi Umbi. Fotky z tohoto super víkendu můžete vidět ZDE. Dnes žije Tumbička v Itálii a je to hvězda první třídy! Nedávno dokonce přivedla na svět svoje vlastní štěňátka. Už tenkrát jsem se do ní bezhlavě zamilovala a dodnes se rozplývám nad jejími fotkami.
Pokud byste měli zájem o malé australáčky z ''B'' vrhu Galibar's Monchichi, neváhejte ZDE kontaktovat chovatelku. Jsou úžasní!
Štěňátka z ''B'' vrhu, která ještě neodešla do nových domovů
Můj svěřenec Barrenjoey na hodinu školky pro štěňata
Hledání pamlsků
Trocha poslušnosti
Zkoušíme chůzi u nohy
Fenečka Bondi Bay, kterou jsme měli půjčenou na socializační procházku
S Rozárkou se pořádně vyběhala
Viděla i mamuta :-)
Tohle je zmiňovaná kráska Tumbi Umbi

Žádné komentáře: